Hvad er et offshore-udviklingscenter?

Hvad er et offshore-udviklingscenter?

Det er ingen hemmelighed, at efterspørgslen efter softwareudvikling stiger over hele verden. I dagens globale økonomi skal virksomheder være mere konkurrencedygtige, responsive og – måske vigtigst af alt – nyttige, hvilket betyder at få bedre produkter hurtigt på markedet.

Denne stigende efterspørgsel har ført til en enorm efterspørgsel efter talent i den vestlige verden, hvor techvirksomheder i USA og Europa kæmper for at finde talent af høj kvalitet til at slutte sig til deres rækker. Offshoring er en strategi, som virksomheder bruger til at omgå denne udfordring. Med en fleksibel tilgang til ansættelse er offshoring blevet adopteret af mange af verdens største virksomheder, herunder Google, Amazon og Samsung.

Der er tre kerne-modeller for offshoring: udvidelse af udviklingsteam, dedikeret udviklingsteam og offshore-udviklingscenter. Sidstnævnte er den bedste løsning for virksomheder, der har brug for en mere langsigtet løsning, når de skal skalere deres udviklingskapacitet. Offshore-udviklingscentre, også kendt som ODC’er, tilbyder en mere permanent løsning for virksomheder uden de høje omkostninger ved at ansætte interne udviklere. ODC’er er blevet stadig mere populære i de seneste år og repræsenterer fremtiden for softwareudvikling.

Men hvad er ODC’er, og hvordan kan de hjælpe din virksomhed med at skalere sine softwareudviklingsaktiviteter?

Hvad er et offshore-udviklingscenter (ODC)?

Et offshore-udviklingscenter, også kendt som et ODC, er et permanent kontorlokale, der bruges til at udvide eller være vært for en virksomheds udviklingsressourcer. ODC’er er beliggende i et andet land end virksomhedens hovedkontor og fungerer som hovedknudepunktet for virksomhedens offshore-udviklingsteam. I stedet for at arbejde eksternt arbejder disse udviklere sammen med resten af deres team i et dedikeret kontorlokale.

Dette kontorlokale er fuldt funktionelt og tilbyder udviklerne alt, hvad de har brug for for at kunne håndtere deres projekter effektivt, herunder topmoderne teknologi, faciliteter og procesunderstøttelse. Et ODC bliver typisk styret af en projektleder, der arbejder tæt sammen med virksomhedens interne team. Præcis hvilke roller et virksomheds ODC omfatter, afhænger af dets output, men det kan inkludere udviklere, QA-ingeniører, produktchefer, DevOps og andre specialister.

Hvorfor har du brug for et offshore-udviklingscenter?

Hvis din virksomhed ønsker at udvide sin softwareudviklingskapacitet hurtigt, har du brug for et offshore-udviklingscenter. Denne model for offshoring er den mest effektive måde at skalere dine ressourcer på samtidig med at du bevarer din virksomheds identitet.

Et ODC giver en virksomhed mulighed for at flytte en stor procentdel – hvis ikke alle – af sine softwareudviklingsprojekter til en separat placering, hvor et dedikeret team udelukkende arbejder på disse projekter. ODC-teamet kan fokusere på langsigtede projekter og give stabilitet og konsistens i hele projektets livscyklus. Hvis virksomheden har fastholdt interne udviklere, frigør dette dem til at arbejde på virksomhedens kerneprodukt eller fokusere på innovation, der understøtter virksomhedens vækst.

I modsætning til traditionelle outsourcing-modeller er et ODC en direkte udvidelse af din eksisterende virksomhed. Når du outsourcer arbejde til et udviklingsbureau, mister du tilsyn og kontrol. Med et ODC beholder du ejerskabet. Udviklerne inden for dit ODC er ansat af din virksomhed og arbejder under din overvågning, så du bevarer 100% af den operationelle kontrol over projektet. En projekt- eller produktchef inden for ODC fungerer som din direkte kontaktperson og arbejder tæt sammen med det offshore og interne team.

Alt i alt har du brug for et ODC, hvis du planlægger at udføre en stor mængde softwareudviklingsprojekter, men ikke ønsker at overlade ejerskabet til en tredjepart. Det er en interessant mulighed at overveje, hvis du ønsker at udforske nye agile og omkostningseffektive muligheder, der involverer de bedste talenter i udlandet.

Dette er de overordnede grunde til, at du har brug for et ODC. Men hvordan ved du, om opbygning af et ODC er det rigtige for din virksomhed og dine projekter?

Er et ODC det rigtige for mit projekt?

Opbygning af et ODC vil ikke være det rigtige for enhver virksomhed. Det er muligt, at andre modeller for offshoring, såsom udvidelse af udviklingsteamet, kan være bedre egnet til din virksomhed, dit team og dine projekter.

Her er hvordan du kan identificere, om opbygning af et ODC er det rigtige valg for din virksomhed.

Du har unikke krav til datasikkerhed

Ikke alle projekter er velegnede til outsourcing. Datasikkerhed er et særligt aktuelt emne i øjeblikket; mens regeringerne bliver mere opmærksomme på vigtigheden af datasikkerhed, halter lovgivningen ofte bagefter, hvad der faktisk sker i verden.

Når du ansætter en tredjepart, såsom et udviklingsbureau eller en kontraktør, til at udføre et projekt, skal du dele følsomme forretnings- og produktinformationer. Hver ekstra part, du deler disse informationer med, øger risikoen for datasikkerhedsbrud. Derfor anbefales det, at du holder alle følsomme eller fortrolige oplysninger inden for dine egne fire vægge.

Et offshore-udviklingscenter er en filial af din virksomhed i stedet for en outsourcet tredjepart, så du har fuld jurisdiktion over det sikkerhedsniveau, det opererer under. Sammenlignet med at arbejde med en tredjepart og dens kontraktorer er projektets sikkerhed i deres hænder.

Offshore-udviklingscentre giver dit team en dedikeret og privat arbejdsplads udstyret med enheder, der ejes og drives af din virksomhed, så du bevarer fuld kontrol over, hvem der har adgang til denne plads, disse enheder og den software, teamet bruger.

Når dit udviklingsteam er samlet under ét tag, er det meget nemmere at gennemføre en effektiv sikkerhedsstrategi, der ikke kræver flere compliance-tilbud for at overvåge overholdelse af bedste praksis.

Du fokuserer på store projekter

Dedikerede udviklingsteams er bedst til at håndtere kortsigtede eller små projekter, da de er designet til at være fleksible og agile. Langsigtede projekter med mere komplekse krav kræver løbende support; ODC’er faciliterer denne support samtidig med at de tilbyder muligheder for at skalere teamet og dets output.

Du har brug for nicheekspertise

En af de største udfordringer, rekrutteringsfolk står over for inden for tech-området, er at finde talenter med de rette færdigheder. Mange projekter kræver ekspertise ud over JavaScript, og folk med disse nichefærdigheder er i kortere forsyning.

I USA ligger den gennemsnitlige løn for en udvikler på omkring $90.000, uden bonusser og andre fordele. Dem med specialviden forventer sandsynligvis højere lønninger, der afspejler deres ekstra træning, og de har forhandlingskraften til at forhandle. Hvis din virksomhed ikke har råd til at ansætte disse eksperter, skal du kigge andre steder.

Ved at opbygge et ODC i et land som Indien kan du nemmere få adgang til disse nichekompetencer eller opgradere dit team til en lavere pris gennem intern træning.

Den gennemsnitlige årlige indkomst for en softwareudvikler i Indien er cirka fem lakhs ($6.000). Indien er også den største udbyder af IT-outsourcing på verdensplan, med over 1,5 millioner studerende, der afslutter ingeniørstudier hvert år. Disse studerende er ambitiøse, og det er blevet bemærket, at indiske udviklere overpræsterer inden for programmeringssprog og mobiludviklingsfærdigheder, hvilket fremhæver en høj færdighed inden for programmeringssprog.

Du ønsker at reducere omkostningerne, men ikke outputtet

ODC’er er ikke kun gode til at skalere eksisterende udviklingsprojekter, men også til at starte nye. Hvis din virksomhed ikke allerede har et eksisterende udviklingsteam, er opbygning af et ODC en fantastisk måde at komme i gang på.

Ikke kun er opbygning af et ODC mere omkostningseffektivt end at ansætte talenter til at arbejde internt på grund af billigere lønninger, husleje, regninger, fordele og driftsomkostninger, men de er også ekstremt fokuserede.

ODC vs. outsourcing: Hvad er forskellen?

Hvad er forskellen mellem et ODC og outsourcing? Det korte svar er, at ODC’er er en ny tilgang til outsourcing.

Outsourcing er, når du arbejder sammen med et softwarehus eller en freelancer for at få adgang til udviklingsressourcer. Dette sker typisk på en kortvarig, midlertidig basis. Den mest almindelige metode til outsourcing er gennem et bureau. Arbejderne er ikke dedikeret til din virksomhed og vil arbejde på flere projekter samtidigt. De kan være placeret hvor som helst, fra din by til Shanghai.

Offshoring er simpelthen, når en virksomhed baseret i ét land, f.eks. USA, ansætter udviklere eller andre fagfolk baseret i et andet land, f.eks. Indien. ODC’er er en model for offshoring.

Når du opretter et ODC, er udviklerne dine ansatte; den eneste forskel mellem dem og teamet, der arbejder på dit hovedkontor, er, at de er placeret i et andet land. De arbejder sammen med din virksomhed i stedet for at arbejde separat fra dig, de indoptager din kultur og tilpasser sig din virksomheds mål.

Lad os opsummere de vigtigste forskelle:

Outsourcing:

  • Du overdrager ejerskabet af projektet til bureauet
  • Baseret i dit eget land eller i udlandet
  • Udviklere ansættes af bureauet og er ikke dine ansatte
  • Udviklere arbejder på flere projekter for andre virksomheder

ODC:

  • Du bevarer ejerskabet af projektet
  • Baseret i udlandet
  • Udviklere er dine ansatte og tilpasser sig din kultur og mål
  • Udviklere arbejder kun på dine projekter

Offshore-udviklingscenter vs. in-house team: Hvad er bedre?

Hvis du er ny inden for opbygning af udviklingsteams, kan du spekulere på fordelene ved at investere i et offshore-udviklingscenter i forhold til at ansætte internt. Hvad der er rigtigt for din virksomhed, vil afhænge af din arbejdsmetode, dine projekter og dit tilgængelige budget.

Den største forskel mellem et ODC og et internt team er deres placering; ODC’et er placeret i udlandet, mens det interne team er baseret i samme land som virksomhedens hovedkontorer. Disse udviklere kan arbejde inden for hovedkontorerne eller hjemmefra, afhængigt af din virksomheds opbygning. Dog bor de sandsynligvis i samme geografiske område som virksomhedens hovedkontorer.

Fordelene ved offshore-udviklingscentre

Der er dusinvis af fordele ved at oprette et ODC. Her er seks af de mest overbevisende grunde til at overveje det:

Omkostningseffektivt

Personaleomkostninger er en af de dyreste aspekter ved at drive en virksomhed. At opbygge et internt team fra bunden kan være utroligt dyrt. Kontorleje, driftsomkostninger og høje lønninger løber alle sammen. Hvis du vil have adgang til de bedste og mest erfarne talenter lokalt, skal du tilbyde konkurrencedygtige lønninger og fordele.

Opbygning af et ODC er meget billigere sammenlignet. Mens det er vigtigt at betale en retfærdig løn, åbner international ansættelse dig op for et globalt talentpool, hvor lønforventninger kan variere. Driftsomkostningerne er også betydeligt billigere i lande som Indien.

Offshoring kan tilbyde omkostningsoptimeringer på op til 50%, hvilket sparer dig tusindvis af dollars, som du kan investere i dine projekter.

Specialiserede færdigheder

Indien er et voksende marked, der konkurrerer med USA og Storbritannien, når det kommer til udviklingstalenter. Det er den største udbyder af IT-outsourcing i verden og forventes kun at vokse.

Med over en million kandidater, der forlader universitetet med ingeniørgrader hvert år, er der flere udviklere, der er eksperter inden for niche-software og programmeringssprog i Indien. Ved at opbygge et ODC på et voksende marked får du adgang til eksperter, der ikke ville være tilgængelige for dig i dit lokale geografiske område.

Hurtig skalering

Traditionelle ansættelsesprocesser er langsomme. Faktisk kan det tage mellem tre og seks måneder at få et udviklingsteam op at køre.

ODC’er derimod kan opbygges på så lidt som tre uger, når du arbejder med et offshore-managementfirma. Disse partnere er eksperter i at opbygge udviklingsteams og har typisk adgang til en pulje af godkendt talent, som de kan introducere dig til, hvilket fremskynder ansættelsesprocessen.

På samme måde kan din offshoring-partner hurtigt udfylde hullerne, når udviklere uundgåeligt forlader dit team eller oplever sygdom, hvilket sikrer, at projektet ikke oplever nedetid. Det betyder ingen forsinkelser i tidsplanen og hurtig skalering, når du er klar til at øge dine kapaciteter.

Større fleksibilitet

Interne teams har typisk kontraktmæssige arbejdstider fra kl. 9 til 17 fra mandag til fredag. Dit ODC vil sandsynligvis operere i en anden tidszone, hvilket betyder, at når dit interne team stopper arbejdet, vil de arbejde hårdt, og der vil være nyt arbejde klar til gennemgang næste morgen.

Konkurrencemæssig fordel

Hvis du ønsker at udvide din virksomheds horisonter og konkurrere med dine konkurrenter, er det en god idé at udvide din tilstedeværelse til nye lande. Et ODC er en lavrisiko og omkostningseffektiv tilgang til skalering, da det giver en fysisk tilstedeværelse på en ny marked og giver dig direkte indsigt i kundebasen der.

Større fokus for interne teams

Hvis dit interne team er overvældet af konkurrerende krav eller ikke har kapacitet til at påtage sig nye projekter, kan et ODC hjælpe. Når du overlader alle dine IT-operationer eller et større projekt til dit ODC, får dit interne team mere mulighed for at fokusere på andre prioriteter, såsom at udvikle deres færdigheder, arbejde på nye innovationer eller skalere dit kerneprodukt.

Hvordan opretter du et offshore-udviklingscenter?

Det er tid til at åbne dørene til dit offshore-udviklingscenter og omfavne nye muligheder. Men hvordan gør du det?

Find en offshoring-partner

Mens du kan opbygge dit ODC alene, kan en offshoring-partner eller et managementfirma støtte dig gennem processen. De administrerer alle aspekter af opsætningsprocessen, lige fra at finde en placering til dit ODC til at betale dine udviklere på dine vegne.

En offshoring-partner vil også rådgive dig om skatter, juridiske reguleringer og lønningsliste, så du ikke behøver at bekymre dig om disse kompleksiteter.

WeAssemble består af eksperter inden for offshoring, med teams placeret i Storbritannien, Indien og Skandinavien.

Definer omfanget af dit projekt

Det næste skridt er at forstå funktionen af dit ODC. Dette vil afgøre, hvor mange roller du skal rekruttere til, størrelsen af dit kontorlokale og driftsomkostningerne.
Tag dig tid til at tænke over disse spørgsmål:

  • Hvilke projekter vil holdet baseret på dit ODC arbejde på?
  • Hvor mange roller har du brug for at ansætte til?
  • Har du brug for specialister?
  • Hvad er dit budget?
  • Har du brug for at ansætte en produkt- eller projektleder til at fungere som bindeled?

Vælg din destination

Der er mange lande og byer, hvor du kan placere dit ODC. Populære muligheder er Indien, Ukraine og Kina. Hos WeAssemble anbefaler vi at opbygge dit ODC i Indien på grund af omkostningsfordele, landets investeringer i tech-sektoren, udviklernes høje færdigheder og mere.

Indret dit kontorlokale

For at et ODC kan fungere effektivt, har du brug for et dedikeret kontorlokale. WeAssemble finder et passende sted til dit teams størrelse, dekorerer rummet med dit branding og får arbejdsstationerne til teamet sat op med moderne udstyr.

Ansæt dine udviklere

Rekruttering til et internt udviklingsteam tager typisk flere måneder, men ansættelse til et ODC kan klares på få dage. Ansættelse af udviklere på et nyt marked kan virke udfordrende, derfor er det vigtigt at have den rette partner ved din side.

Her er nogle af de roller, du kan forvente at rekruttere til:

  • Projektledere: Ansvarlige for projektplanlægning og -udførelse.
  • Produktchef: Overvåger udviklingen af produkter for at imødekomme kundens behov.
  • UX/UI-designere: Sørger for, at produktet er brugervenligt og tilgængeligt.
  • DevOps-ingeniører: Forener og automatiserer processer.
  • Forretningsanalytikere: Leder arbejdet med at forstå forretningsmæssige problemer eller muligheder.
  • Teamleder for udvikling: Styrer udviklingsteamet ved at overvåge primære funktioner.
  • Front-end-udviklere: Bygger produkter, som brugeren vil opleve, f.eks. websites.
  • Back-end-udviklere: Bygger og vedligeholder serverdelen af webapplikationer.
  • QA-ingeniører: Tester produkter før lancering for at vurdere kvaliteten.

Ved hjælp af vores “Filtered Talent”-proces, der sigter efter de bedste 3% af udviklere i Indien, sender WeAssemble kandidater gennem flere runder af test og interviews, der vurderer alt fra deres tekniske ekspertise til deres kulturelle match. Da disse er dine medarbejdere, skal du sørge for at opbygge et intelligent team, der er i overensstemmelse med din virksomheds værdier. I en afsluttende interviewsession møder du de bedste af flokken.

Når du har valgt dine udviklere, vil din dedikerede Account Manager i Europa samarbejde med vores erfarne HR-team for at udvide tilbud på dine vegne. Hele denne proces kan tage så få som ti dage.

Få dit team sat op og klar til at gå i gang

Endelig er det tid til at få dit nye team sat op. Din offshoring-partner vil forsyne dit team med førsteklasses udstyr, få dem tilsluttet dine teknologier og træne dem i dine ledelsesprocesser, så de er klar til at begynde at arbejde.

Under denne fase er det vigtigt at definere, hvordan du vil håndtere teamet. Du kan enten styre dem direkte eller ansætte en projektleder til at fungere som bindeled. Det er også værd at investere i et projektstyringsværktøj som Jira og et kommunikationssystem som Slack for at holde kommunikationslinjerne åbne.

Hvilke udfordringer kan du stå over for?

Med enhver ny venture vil der være opstartsudfordringer og begyndervanskeligheder. Her er nogle af de største udfordringer og risici, du vil stå over for, når du opbygger et ODC.

  • Kommunikation: Da teamet, der arbejder fra dit ODC, ikke vil være baseret i dit lokalområde eller tidszone, kan der opstå kommunikationsudfordringer. Det er vigtigt at investere i projektstyrings- og kommunikationsværktøjer, der mindsker disse problemer, og udvikle processer til at håndtere overdragelser, gennemgange og feedback.
  • Sprogbarrierer: Hvis dit ODC er placeret i et land, hvor engelsk ikke er hovedsproget, er der en chance for, at du kan støde på sprogbarrierer. Indiske udviklere har typisk en god forståelse for engelsk, men du kan overveje at ansætte en projektleder, der er tosproget, for at understøtte effektiv kommunikation.
  • Kulturelle forskelle: Uanset hvad, når medarbejdere fra to forskellige lande arbejder sammen, vil der være kulturelle forskelle. Fra modsatrettede kommunikationsstile til at tage fri i forbindelse med nationale helligdage kan disse forskelle skabe udfordringer. Men det behøver ikke at blive et problem, hvis det overvejes på forhånd og håndteres følsomt.
  • Juridiske komplikationer: Når du udvider din rækkevidde til nye markeder, er der juridiske konsekvenser, der skal tages i betragtning. Du skal samarbejde med dit juridiske team eller rådgiver for at registrere virksomheden korrekt på dette nye marked, indgå kontrakter med nye medarbejdere og sikre, at du overholder skattekrav og andre reguleringer.
  • Sikkerhedsrisici: Som tidligere nævnt udgør sikkerhed altid en risiko, der skal tages i betragtning. Når du opbygger et ODC, skal du overveje, hvordan du undgår databrud, f.eks. ved at begrænse adgangen til følsomme oplysninger og implementere ekstra sikkerhedsforanstaltninger. Fokus på sikkerhed bør indarbejdes i ODC’s infrastruktur. Før du går i gang, skal du foretage en sikkerhedsrisikovurdering og træffe de nødvendige foranstaltninger for at beskytte din virksomheds følsomme data og intellektuelle ejendom.

Hvordan vælger man en offshoring-partner eller managementvirksomhed

Hvis du er interesseret i at opbygge et ODC, kan du overveje at ansætte en offshoring-partner eller managementvirksomhed. Disse virksomheder er eksperter i offshore-ansættelse og har erfaring med at arbejde sammen med virksomheder om at opbygge dedikerede udviklingsteams og ODC’er.

De har en dyb forståelse for branchen og kan håndtere ansættelse, interviews, forhandlinger og oprettelsesprocesser på dine vegne og levere fantastiske resultater, samtidig med at du kan fokusere på andre mere presserende anliggender som at skalere din virksomhed.

Her er hvad du skal lede efter hos en god offshoring-partner.

Teknisk og markedsekspertise

Selvfølgelig kan de tale, men kan de også handle? En god offshoring-partner vil have erfaring med at opbygge teams på det marked, du er interesseret i, og bør have en stærk forståelse for teknologi og softwareudvikling.

Når du forklarer dine projektbehov og virksomhedsopsætning, bør du føle dig tryg ved, at du bliver forstået, og at dine bedste interesser altid bliver taget i betragtning. Tag dig tid til at gennemgå deres tidligere projekter og sørg for, at de har erfaring med at opbygge ODC’er på din valgte placering.

WeAssemble blev grundlagt af eksperter inden for teknologi og teambuilding, så du kan være tryg ved vores erfaring.

Kultur og teamstruktur

Ligesom dit offshore-udviklingsteam bør din offshoring-partner være i overensstemmelse med din virksomhedskultur. Det betyder, at du skal lære deres processer og teamstruktur at kende.

WeAssemble har en unik tilgang til offshoring. Hver beslutning er inspireret af vores værdier, lige fra den exceptionelle talent, vi ansætter, til de virksomheder, vi samarbejder med. Disse værdier udgør fundamentet for vores arbejde og driver os til at drømme stort og levere bedre resultater hver gang.

Vores globale team har en vision for fremtiden: en arbejdsmetode, der erstatter ego med partnerskab. Vi gør dette ved at nedbryde geografiske og kulturelle barrierer og pleje ekstraordinært teamwork.

Metode

Tag dig tid til at gennemgå og forstå deres tilgang til at opbygge et team. Passer det til din virksomhedsfilosofi? Har de klare processer og procedurer på plads for at sikre, at tingene kører glat? Det er vigtigt at vælge en partner, der har en solid metode og kan sikre, at dit ODC-projekt bliver en succes.

Referencer og omdømme Undersøg virksomhedens omdømme og se på tidligere kunders anmeldelser og erfaringer. Dette vil give dig en idé om deres pålidelighed og kvaliteten af deres arbejde. Du kan også bede om referencer og kontakte tidligere eller eksisterende kunder for at få deres feedback direkte.

Prisstruktur

Selvfølgelig er pris også en faktor, du skal overveje. Sammenlign priser og tjenester fra forskellige offshoring-partnere for at finde den bedste balance mellem kvalitet og omkostninger. Husk, at det ikke altid handler om at finde den billigste mulighed, men om at finde en partner, der kan levere den ønskede kvalitet og værdi for pengene.

Jeg håber, at disse råd hjælper dig med at komme i gang med at opbygge dit ODC. Held og lykke med din venture, og hvis du har brug for yderligere hjælp eller har flere spørgsmål, er jeg her for at hjælpe!

Få skaleringsmuligheder med en ODC

For større teams med krævende projektdeadlines og øget omfang, samler vi dit dedikerede offshore-udviklingscenter i Indien. Vi rekrutterer over 30 personer for at få dit udviklingsteam med topkvalificerede talenter op at køre på ingen tid. Kom i gang med at skale med We Assemble i dag.

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er definitionen af et offshore-udviklingscenter (ODC)?
Et offshore-udviklingscenter (ODC) er et offshore-udviklingsteam, der er baseret på et dedikeret kontor i udlandet. De er typisk velegnede til større teams med over 30 udviklere.
Hvad er fordelene ved offshore-softwareudvikling?
Offshore-softwareudvikling tilbyder en bred vifte af fordele, herunder omkostningseffektivitet, adgang til en mere mangfoldig talentpool og øget fleksibilitet.
Hvor kan jeg finde et offshore-udviklingsteam?
WeAssemble er bedst placeret til at hjælpe dig med at opbygge dit talentfulde og fleksible offshore-team. Vi ansætter de bedste udviklingstalenter baseret i Indien for at understøtte alle dine projektbehov.
Hvad er forskellen mellem et on-site team og et offshore team?
On-site, eller onshore, teams består af medarbejdere, der arbejder på virksomhedens hovedkontor eller i samme land. Offshore-teams er placeret i et andet land.
Hvor meget vil jeg spare ved at oprette et offshore-udviklingscenter med WeAssemble?
Når du arbejder med WeAssemble for at oprette et offshore-udviklingscenter eller opbygge et offshore-udviklingsteam, kan du opnå omkostningsoptimering på op til 50% sammenlignet med onshore-ansættelse.
Ofte stillede spørgsmål

SENESTE ARTIKLER

Vi sammensætter, du opskalerer

Vi samler dit offshore arbejdshold, administration, menneskelige ressourcer og giver dig en dedikeret europæisk kontaktperson så du kan fokusere på det du er bedst til – at vokse!

WeAssemble er her for at hjælpe dig

Lad os samle dit offshore udviklingshold. Har du spørgsmål til vores processer? Klar til at skalere dit hold? Udfyld formularen – så vil vores hold kontakte dig indenfor 24 arbejdstimer.